.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهاد جدید زهرا رهنورد

زهرا رهنورد که پیش از این نسبت به اعدام چند تروریست بمب گذار در کشور اعتراض کرده بود این بار نیز نسبت به خبر اعدامی که خود آنرا شایعه می داند اطلاعیه ای صادر کرده و پیشنهاد جدیدی داده است.

به گزارش جهان وی که همسرش او را بانوی روشنفکر ایران می داند با اعتراض نسبت به اعدام فردی که عضو گروهک تروریستی پژاک بوده و به جرم محاربه و با حکم دادگاه در زندان به سر می برد و محکوم به اعدام شده است می نویسد:امیدوارم که این مجازات برای زینب جلالیان شایعه باشد وگرنه بیایید یک بار برای همیشه شمشیر را نه از رو ببندید و نه از زیر و به جای آن با لبخند پر محبت به روی ملت بنگرید.

در بخش دیگری از پیام زهرا رهنورد در حمایت از یک تروریست که اتهامات او در دادگاه اثبات شده است آمده است:آیا خدا را خوش می آید و شایسته است یک زن را که مظهر رافت و لطافت درهستی و در هر ملتی است، نابود و از از صحنه روزگار حذف کرد؟ به خصوص که زینب یک دختر جوان است.

همسر زهرا رهنورد بدون اشاره به اقدامات تروریستی و فعالیت های تجزیه طلبانه گروهک پژاک می نویسد:آیا بهتر نیست نظامی که به نام جمهوری اسلامی مزین است، قلب های دردمند مادران و تب و تاب جوانان را دریابد و با محبت با آنان رفتار کند؟

وی که خود را مفسر قرآن می داند پیشنهاد می کند حکم اعدام که به عنوان یک حکم دینی روشن در قرآن وجود دارد ، تعطیل شود و می نویسد: آیا بهتر نیست که از طریق فرهنگ و آموزش، روح و روان و اندیشه ها به بالندگی دعوت شود تا اینکه به اعدام اعدام و امحاء آنان اندیشیده شود؟ امروز بیش از دو سوم کشورهای جهان با این مجازات وداع کرده و مجازات دیگری جایگزین کرده اند.
رهنورد در انتها می نویسد:اکنون در مقام ورود به لزوم تجدید نظر در مجازات مرگ نیستم اما می دانم تجربه نشان داده است بسیاری از اعدام شدگان به ارشاد احتیاج داشته اند اما اعدام دریافت کرده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.